فرماندار البرز:

برگزاری برنامه‌های عاشورایی نیاز به تقسیم کار و پشتیبانی دارد

  • 19 Jul 2023
  • شناسه مطلب: 323304
  • تعداد بازدید : 40

فرماندار البرز گفت: برگزاری برنامه‌های عاشورایی نیاز به تقسیم کار و پشتیبانی دارد که می‌بایست با برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد، همچنین حمایت‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌های مردمی و دستگاه‌ها باید به نحو احسن انجام شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان البرز،

مصطفی غفوری فرماندار البرز در جلسه شئون فرهنگی شهرستان که به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین(ع) برگزار گردید اظهار داشت: مقام معظم رهبری مد ظله العالی در خصوص فرهنگ عاشورایی فرمودند که باید از خودگذشتگی به خرج داد؛ لذا می‌بایست در دستگاه امام حسین (ع) همه پای کار بیایند.

وی افزود: در فضای فرهنگی عاشورایی باید به مسئله مهدویت و تجدید پیمان با امام زمان (عج) نیز توجه کرد و در این زمینه باید اقدامات مناسبی صورت گیرد که البته برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرستان حاکی از اتفاقات خوب و اثرگذار در سطح استان و حتی کشور می‌باشد.

غفوری در خصوص اهتمام دستگاه‌های فرهنگی شهرستان گفت: دستگاه‌های فرهنگی شهرستان ثابت کردند که در خصوص ارزش‌های فرهنگی و دینی با تمام وجود پای کارند که گواه این موضوع انسجام و اقدامات مناسب و مطلوب در برگزاری جشن غدیر در سطح شهرستان به ویژه شهرهای الوند و محمدیه است؛ انتظار داریم که در خصوص ایام محرم نیز مسئولین اهتمام کامل را داشته باشند و از تمام ظرفیت‌های مردمی استفاده کنند.

فرماندار البرز افزود: برگزاری برنامه‌های عاشورایی نیاز به تقسیم کار و پشتیبانی دارد که می‌بایست با برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد، همچنین حمایت‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌های مردمی و دستگاه‌ها باید به نحو احسن انجام شود.

گفتنی است؛ در این جلسه تدابیر لازم جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی به ویژه در هنگام پخش رسانه‌ای مورد بررسی قرار گرفت.


اشتراک گذاری