فرماندار البرز تأکید کرد:

اهتمام به اموری که در محمدیه وجود داشت، به صورت فزاینده ای ادامه یابد

  • 14 May 2023
  • شناسه مطلب: 324305
  • تعداد بازدید : 27

فرماندار البرز گفت: ضمن تقدیر از اقدامات بخشدار پیشین به جهت حضور میدانی و نگاهی تخصصی در مسائل، امیدواریم این روند و اهتمام به امور و مسائل مختلف به صورت فزاینده ای ادامه یابد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان البرز،

مصطفی غفوری فرماندار البرز، در مراسم تکریم و معارفه بخشداران پیشین و جدید محمدیه اظهار داشت: بخش محمدیه با توجه بر محدوده پهناور و تراکم جمعیتی و همچنین ظرفیت های مهم اقتصادی از بخش‌های شایان توجه در استان و حتی کشور محسوب می‌شود و به همین جهت دارای شورای تأمین می‌باشد؛ بنابراین این بخش می‌تواند با اتخاذ روندی مناسب، گامی موثر در محرک سازی توسعه استان بردارد.

 

وی افزود: با توجه بر اینکه بخش محمدیه مسائل گوناگونی را تجربه کرده و در سطح استان به عنوان یک بخش مطلوب مطرح می‌باشد، ضمن تقدیر از اقدامات بخشدار پیشین به جهت حضور میدانی و نگاهی تخصصی در مسائل، امیدواریم این روند و اهتمام به امور و مسائل مختلف به صورت فزاینده ای ادامه یابد.

 

غفوری اضافه کرد: باید از حسن توجه و نگاه ویژه استاندار محترم به بخش محمدیه نیز تقدیر کرد، چرا که این بخش به جهت قرارگیری مهرگان و رشد چشم گیر جمعیت که همچنان نیز ادامه دارد، و لزوم تأمین مسکن برای اقشار کم درآمد در سطح شهرستان، به ویژه بخش محمدیه، این بخش مستعد ایجاد یک شهر جدید و حتی شهرستان شدن را نیز دارد که با پیگیری های مجدانه مجموعه استان، به ویژه استاندار محترم و معاونت های عمرانی و اقتصادی، این فرایند در حال تکمیل است.

 

مصطفی غفوری فرماندار البرز در خاتمه ضمن تأکید بر تبیین سیاست های کلی نظام، با توجه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و همچنین اهداف و راهبردهای دولت جهت توسعه و تعالی کشور و به تبع آن شهرستان و بخش محمدیه، برای آخوندی بخشدار محمدیه در این مسیر آرزوی توفیق کرد.


اشتراک گذاری