فرماندار البرز:

یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی دستگاه‌ها بحث خانواده و جمعیت خواهد بود

  • 19 Dec 2022
  • شناسه مطلب: 325600
  • تعداد بازدید : 29

غفوری فرماندار البرز در جلسه کارگروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان البرز گفت: جلسات از حالت عمومی بودن خارج و به صورت کاملاً تخصصی و کاربردی تشکیل شود و یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی دستگاه‌ها بحث خانواده و جمعیت خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان البرز،

مصطفی غفوری فرماندار البرز در جلسه کارگروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان که به ریاست وی و با حضور ملکی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و روسای ادارات شهرستان برگزار گردید، اظهار داشت: در حوزه جمعیت باید از ظرفیت ادارات و هئیت‌های اندیشه ورز به نحو احسن و کاربردی استفاده کرد و پیشنهادات تخصصی ارائه شده را پردازش و به سمت مسیرهای اجرایی سوق داد.

 

وی افزود: جلسات از حالت عمومی بودن خارج و به صورت کاملاً تخصصی و کاربردی تشکیل شود و یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی دستگاه‌ها بحث خانواده و جمعیت خواهد بود.

 

غفوری با تأکید بر پیام مقام معظم رهبری به فعالان جمعیتی اضافه کرد: پیام مقام معظم رهبری برای همه واضح و مسیر راه را روشن کرده است، و هم از لحاظ اداری و هم از لحاظ شرعی لازم‌الاجرا می‌باشد.

 

گفتنی است در این جلسه، اقدامات ادارات در خصوص جوانی جمعیت با توجه بر وظایف تخصصی و عمومی دستگاه خود، گزارشات مربوطه را ارائه دادند.


اشتراک گذاری