فرماندار البرز:

مسئولین شهرستان باید اهتمام ویژه‌ای به ایام‌الله دهه فجر داشته باشند

  • 22 Jan 2023
  • شناسه مطلب: 325427
  • تعداد بازدید : 22

فرماندار البرز، در جلسه هماهنگی گرامی داشت دهه فجر در شهرستان، گفت: مسئولین شهرستان باید اهتمام ویژه‌ای به ایام‌الله دهه فجر داشته باشند و به عنوان خدمت گزار در دولت انقلابی و مردمی، به صورت جهادی وارد میدان شوند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان البرز،

مصطفی غفوری فرماندار البرز، در جلسه هماهنگی گرامی داشت دهه فجر، که با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدوی امام جمعه شهر الوند، بخشداران تابعه و مدیران و روسای ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان، و در محل فرمانداری برگزار گردید، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر، اظهار داشت: با توجه به اشاره مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به اسناد منتشر شده آمریکا که حاکی از تلاش دشمنان برای براندازی از ابتدای تشکیل جمهوری اسلامی را داشته اند و رخدادها و حوادث‌های اخیر، بر مهم شمردن دهه فجر به ویژه در این مقطع زمانی می‌افزاید.

وی افزود: خنثی سازی برنامه‌ها و جنگ روانی دشمن و تبیین گری شبهات موجود در خصوص اتفاقات پیش آمده مهمترین رسالت دهه فجر امسال می‌باشد که باید مورد توجه قرار داشته باشد و همینطور با توجه به شعار دولت در خصوص مردمی سازی، باید از ظرفیت مردم نیز به خوبی بهره مند شد.

غفوری در خصوص وحدت و همگرایی مردم و مسئولین اضافه کرد: مردم باید بدانند که همه مسئولین در همه قوا با یکدیگر متحد و همدل هستند و نمود بیرونی آن را در میز خدمت با حضور مسئولین همه قوا می‌توان دید؛ به همین سبب باید از ظرفیت نماز جمعه به نحو احسن استفاده کرد.

فرماندار البرز ضمن تأکید بر برگزاری برنامه‌های شاخص شهرستان در ایام الله دهه فجر به عالی‌ترین شکل ممکن گفت: مسئولین شهرستان باید اهتمام ویژه‌ای به ایام‌الله دهه فجر داشته باشند و به عنوان خدمت گزار در دولت انقلابی و مردمی، به صورت جهادی وارد میدان شوند.


اشتراک گذاری