با حضور فرماندار البرز؛

روسای جدید امور مالیاتی شهرستان البرز و بخش محمدیه معرفی شدند

  • 13 May 2023
  • شناسه مطلب: 324339
  • تعداد بازدید : 27

آیین تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید اداره امور مالیاتی شهرستان البرز و بخش محمدیه با حضور فرماندار البرز و مدیرکل امور مالیاتی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان البرز،

غفوری فرماندار البرز در آیین تودیع و معارفه روسای پیشن و جدید اداره امور مالیاتی شهرستان البرز و بخش محمدیه که با حضور عباسپور مدیر کل امور مالیاتی استان، ملکی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، فلاح امینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و جمعی از مدیران استانی این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: رویکرد فرمانداری شهرستان در حوزه امور مالیاتی، عدم دخالت در امور تخصصی مگر به ضرورت مسائلی که جنبه عمومی آن مطرح باشد یا به درخواست خود ارگان در راستای حل مسائل می‌باشد.

وی افزود: شفاف سازی در حوزه مالیاتی مشوق خوبی برای بسیاری از کارهای جدید در جهت بهبود امور در سطح شهرستان و بخش محمدیه می‌باشد.

گفتنی است؛ ضمن بیان گزارش عملکرد مجموعه اداره امور مالیات در شهرستان البرز، ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات کاکاوند و قنبری یکتا، روسای پیشین اداره امور مالیاتی شهرستان البرز و بخش محمدیه، صفاپور و زمانی به عنوان روسای جدید این اداره در شهرستان البرز و بخش محمدیه معرفی شدند.


اشتراک گذاری