به ریاست فرماندار البرز؛

جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه مشاغل برگزار شد

  • 30 Apr 2023
  • شناسه مطلب: 324479
  • تعداد بازدید : 14

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری نمایشگاه مشاغل، در شهرستان البرز و در دانشگاه کار شهر الوند، به ریاست غفوری فرماندار و مدیران مربوط در این حوزه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان البرز،

در این جلسه مصطفی غفوری اظهار داشت: امیدآفرینی موضوعی است که در این چندین سال بارها مرود تأکید مقام معظم رهبری بوده و یکی از مصداق های آن، ارائه آینده ی خوشبینانه برای دانش آموزان، به ویژه در حوزه اشتغال است، که باید این موضوع را به صورت هدفمند در این نمایشگاه دنبال کنیم.

وی افزود: شهرستان البرز، اولین شهرستانی است که به صورت دغدغه مند، اقدامات ابداعی در حوزه اشتغال، با توجه به ظرفیت های فراوان انجام داده است؛ مانند نمایشگاه و جشنواره مشاغل، که باید هر دوره چه از لحاظ کمی و کیفی بهتر برگزار شود و در همین راستا، ارزیابی و رصد بازخوردهای جامعه بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار البرز اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که در حوزه اشتغال و تولید بسیار حائز اهمیت است، فرهنگسازی در راستای استفاده و مصرف کالای ایرانی است که باید در این نمایشگاه بر روی این موضوع مانور داده شود، چرا که قطعاً اگر این موضوع با کیفیت مناسبی محقق گردد، اثرات آن در چرخه تولید بصورت کاملاً ملموس حس می‌شود.

گفتنی است؛ در این جلسه نحوه چینش غرفه ها و محتوای آنها جهت حضور و با محوریت معرفی دقیق، هدفمند و موضوعی مشاغل، مورد بررسی ادارات و دستگاه های حاضر در جلسه قرار گرفت.

 


اشتراک گذاری