مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با فرماندار البرز دیدار کرد

  • 11 Apr 2023
  • News Code: 324666
  • تعداد بازدید : 35

به مناسبت آغاز سال نو و در راستای هم افزایی دستگاه‌های اجرایی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با فرماندار شهرستان البرز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان البرز،

در این دیدار، غفوری فرماندار البرز، ضمن گرامیداشت ایام قدر و شهادت امیرالمونین علی(ع)، اظهار داشت: انتظار ما این است که دستگاه‌های تخصصی دغدغه مند فعالیت کنند، و بر اساس آن نیاز سنجی صورت گیرد و برنامه ریزی جهت اقدام مناسب انجام شود.

 

وی افزود: اعتقاد ما عدم دخالت در حوزه دستگاه‌های تخصصی است، البته ضرورت‌ها بیان می‌شود اما در روند کار دخالتی صورت نمی‌گیرد.

 

غفوری در خصوص اولویت‌های شهرستان البرز در حوزه وظایف بنیاد مسکن گفت: اولویت شهرستان اتمام پروژه‌های نیمه کاره ضروری است؛ قطعاً اگر پروژه‌ای آغاز شود اما روند تکمیل آن کند باشد، بازخورد مطلوبی از جانب مردم دریافت نمی‌شود، بنابراین در خصوص تخصیص اعتبارات، باید مدیریت و برنامه ریزی مناسب در راستای اتمام پروژ‌های نیمه کاره لحاظ شود.

 

وی اضافه کرد: شهرستان البرز ظرفیت اجرای کارهای شاخص را دارد، لذا از مدیران انتظار می‌رود که تنش‌های فکری را کم کنند و با پرهیز از کلی گویی و کارهای نمایشی، با یک برنامه ریزی درست، از ظرفیت‌های شهرستان به نحو احسن و در راستای جلب رضایت عمومی، استفاده کنند.

 

گفتنی است در این دیدار، سبحانی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین، موضوعات و اولویت‌های شهرستان البرز را مورد بررسی قرار داد.


Share