فرماندار البرز بر ضرورت حضور فعالانه فنی و حرفه ای و برگزاری دوره های مهارتی در کمپهای ترک اعتیاد تاکید کرد

  • 22 May 2022
  • News Code: 326399
  • تعداد بازدید : 25

فرماندار البرز گفت: مشاوره شغلی و مهارت آموزی در کمپهای ترک اعتیاد از سوی فنی و حرفه ای با جدیت پیگیری شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری البرز،

مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان که با حضور رحمانی دبیر شورای استانی در محل شهرداری شریفیه برگزار شد، گفت: جهت پیشگیری از اعتیاد گامهایی بلندتر از مصوبات جلسات برداشته شود وادارات درخواست های خود از ادارات کل مربوطه را جهت حل آسیب‌ها ومشکلات مطرح شده در شورای مبارزه با مواد مخدر بصورت جدی مطالبه کنند.

وی همچنین برضرورت حضور فعالانه فنی و حرفه ای و برگزاری دوره های مهارتی در کمپهای ترک اعتیاد تاکید کرد تا در کمپ ها مشاوره شغلی به مراجعین داده شود. 

فرماندار البرز همچنین با توجه به  شروع فصل گرما و حضور خانواده ها در پارک‌ها و فضاهای سبز تاکید کرد: شهرداری ها هر چه سریعتر نسبت به ارائه خدمات به شهروندان خصوصا حضور ماموران انتظامی در پارک ها و تامین آرامش مردم اقدام نمایند.

جابجایی هر چه سریعتر کانکس از محوطه پارک و جانمایی مناسب آن با نظر بهزیستی،شبکه بهداشت و شهرداری ،پیگیری روشنایی برق و مشخص کردن حریم آب در منطقه مهاجرانی، آموزش مهارتی بانوان شهر شریفیه وبخصوص منطقه  مهاجرانی توسط فنی وحرفه ای
حل مشکلات سوله هلال احمر با توجه به تخصیص بودجه جهت اسکان معتادین البرز و قزوین از جمله موارد مطروحه در این جلسه بود که طرح و مورد بررسی قرار گرفت.


Share