دیدار فرماندار شهرستان البرز با سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین

  • 13 Feb 2023
  • News Code: 325227
  • تعداد بازدید : 35

غفوری فرماندار شهرستان البرز به همراه ملکی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، سلیمانی بخشدار مرکزی و فلاح امینی بخشدار محمدیه با مرادی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین دیدار و در خصوص موضوعات مرتبط حوزه معاونت در شهرستان گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان البرز،

مصطفی غفوری ضمن عرض تبریک به جهت انتصاب ایشان به سرپرستی معاونت معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و بیان برخی از موضوعات شهرستان البرز اظهار داشت: شهرستان البرز به دلیل گستردگی موضوعات از جمله مسائل شهری و روستایی در بخش‌های مرکزی و محمدیه و همچنین شهر صنعتی البرز و ظرفیت‌های بسیار زیاد اشتغال، نیازمند نگاه ویژه‌تری می‌باشد تا بتواند به خوبی نقش خود را به عنوان یک محرک توسعه در استان و حتی کشور ایفا کند.

 

وی افزود: قطعاً با رویکرد مناسبی که این حوزه معاونت در پیش گرفته است، نوید بخش اتفاقات مثبت در راستای حل مشکلات فعلی و تبیین ساختاری متناسب با سیستم مدیریتی شهرستان می‌باشد.

 

گفتنی است در این نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و بخشداران هرکدام به بیان موضوعات حوزه خود پرداختند و مرادی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین نیز این موضوعات را مورد پیگیری قرار داد.


Share