فرماندار البرز:

افزایش نشاط اجتماعی باید در دستور کار قرار گیرد

  • 30 Apr 2023
  • News Code: 324430
  • تعداد بازدید : 25

فرماندار البرز گفت: سلامت و بهداشت روان باید مورد توجه بیشتری از جانب همه دستگاه ها قرار گیرد، چرا که این موضوع مستلزم پرداخت با نگاه کلانتری می‌باشد؛ افزایش نشاط اجتماعی باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان البرز،

مصطفی غفوری، فرماندار البرز، در جلسه شورای سلامت شهرستان، ضمن گرامی داشت هفته سلامت اظهار داشت: تقارن هفته شورا و سلامت با یکدیگر، پیوند این نهاد در حوزه سلامت را و تعامل و استفاده از ظرفیت شوراها برای بهره مندی مردم مناطق گوناگون، به ویژه اقشار آسیب پذیر با حوزه سلامت را تأکید می‌کند.

وی افزود: در جلسات سال جاری باید تعامل و دغدغه مندی دستگاه‌های گوناگون با حوزه سلامت بیشتر شود و همه برای سلامت عمومی جامعه حتی اگر در شرح وظایف ذاتی دستگاه نباشد، تلاش کنیم.
 
غفوری اضافه کرد: در خصوص غربالگری، یکی از نکاتی که بسیار حائز اهمیت است ایجاد بانک اطلاعاتی است که می‌توانیم با یک پایش مناسب و استفاده از ظرفیت های حوزه آموزش و پرورش این مهم محقق شود و گروه های هدف مشخص و اقدامات مناسب انجام شود.
 
فرماندار البرز در خصوص سلامت اجتماعی جامعه گفت: با توجه به برخی از آمارها از آسیب های اجتماعی، سلامت و بهداشت روان باید مورد توجه بیشتری از جانب همه دستگاه ها قرار گیرد، چرا که این موضوع مستلزم پرداخت با نگاه کلانتری می‌باشد؛ افزایش نشاط اجتماعی باید در دستور کار قرار گیرد، به ویژه حوزه ورزش برای قشر جوان از اهمیت فراوانی برخوردار است.
 
گفتنی است در این جلسه؛ ضمن ارائه گزارش عملکرد شبکه بهداشت شهرستان در سال 1401، برنامه های ویژه هفته سلامت در شهرستان تشریح گردید.


Share