فرماندار شهرستان البرز:

ارتقاء جایگاه ورزش شهرستان در جهت تقویت نشاط و سلامت جامعه

  • 01 Jun 2022
  • News Code: 326287
  • تعداد بازدید : 30

فرماندار شهرستان البرز گفت: از برنامه های اصلی شهرستان ارتقاء جایگاه ورزش در جهت تقویت نشاط و سلامت جامعه است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری البرز،

مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز در نشست صمیمی با روسای هیئت های ورزشی شهرستان  گفت: از برنامه های اصلی شهرستان؛ ارتقاء جایگاه ورزش در جهت تقویت نشاط و سلامت جامعه است.

وی افزود: با شناسایی مشکلات و کمبودها تلاش می کنیم به توسعه ورزش در شهرستان البرز کمک کنیم.

وی افزود: فعالیت  هیئات ورزشی و تعداد ورزشکاران بیمه شده در شهرستان بیانگر استعدادهای ورزشی و علاقه به سلامت و شادابی است.

غفوری گفت: از لحاظ تعداد بیمه شدگان ورزشی در رتبه دوم شهرهای استان هستیم و باید ازاین ظرفیت و علاقمندی برای رشد و تعالی ورزش شهرستان استفاده خواهیم کرد.

فرماندار البرز با اشاره به دستاورد های ورزشی در شهرستان گفت: ورزشکاران و قهرمانان  با درخشش در مسابقات بین اللملی توانسته اند برسکوی های قهرمانی بایستند و افرادی چون مرتضی رمضانی در رشته والیبال پارالمپیک، محمد وهابی نایب قهرمان مسابقات پارآسیایی وزنه برداری جوانان، علی اصغر آسیابری دارنده مدال برنز رشته کاراته در آسیا، فاطمه جعفری صاحب مدال برنز مسابقات آزاد تکواندو آسیا از مدال آوران و نام آوران این شهرستان هستند.

غفوری یادآورشد: به برکت انقلاب اسلامی شاهد توسعه ورزشی و توزیع عادلانه امکانات ورزشی در همه نقاط شهری و روستایی هستیم و جوانان از این فضاها برای تقویت نشاط و شادابی و سلامت روحی و جسمی خود از آنها استفاده نمایند.

وی گفت: تلاش بر این است با شناسایی نیازها در شهرها و روستاها نسبت به رفع کمبود ها و تامین امکانات ورزشی اقدام کرده و با الویت بندی مسائل به مطالبات مردمی رسیدگی کنیم.


Share