با حضور فرماندار البرز؛

جلسه بررسی معضلات محلات شهری برگزار شد

  • 26 Feb 2024
  • شناسه مطلب: 1210993
  • تعداد بازدید : 74931

جلسه بررسی معضلات محلات شهری شهر الوند، با حضور غفوری فرماندار البرز، تقی زاده دادستان الوند، شیرمحمدی رئیس شورای اسلامی، خلج طایفه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر الوند، در مسجد المهدی(عج) شهر الوند برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان البرز،

مصطفی غفوری فرماندار البرز در این جلسه اظهار داشت: رویکرد اصلی توسعه شهری در شهر‌های شهرستان، به ویژه شهر الوند، بر پایه بازآفرینی شهری و توسعه مناطق کم برخوردار است که با استفاده از ظرفیت‌های ستاد بازآفرینی محلات ناکارآمد شهری شهرستان، تحقق می‌یابد.

وی افزود: خدمات دولت سیزدهم در حوزه درمان قابل توجه بوده است که این خدمات با محوریت پوشش دهک‌های پایین جامعه در بیمه سلامت و همچنین اجرای نظام ارجاع، اجرای طرح پزشک خانواده و درمان رایگان کودکان زیر هفت سال، در وضعیت سلامت و بهداشت مردم نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.

فرماندار البرز با اشاره به اجرای طرح‌های متعدد عمرانی در شهر الوند گفت: رفاه مردم محور اصلی پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی مجموعه شهرداری الوند است و اهتمام اعضای شورای اسلامی و شهردار الوند در اتخاذ این رویکرد، قابل مشاهده و شایان تقدیر است.

غفوری با تاکید به هم‌افزایی بین دستگاهی در حل مشکلات مردم گفت: حل مشکلات مردم مستلزم تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌ها است که لازم است به صورت ویژه، از ریاست محترم دادگستری و دادستان محترم شهرستان به جهت کمک به مجموعه اجرایی و مدیریت شهری در حل موضوعات و مشکلات مردم، تقدیر شود.

فرماندار البرز در خاتمه تاکید کرد: مشارکت حداکثری موجب افزایش اقتدار کشور در منطقه و دنیا خواهد بود، لذا همه باید در حوزه دعوت به انتخابات، اهتمام ویژه‌ای، برای خلق یک حماسه، داشته باشیم. ​​​​​​​

گفتنی است؛ در این جلسه ضمن بررسی موضوعات و مشکلات محلات شهری الوند، مردم به صورت بی پرده و چهره به چهره، برخی از مشکلات خود را نیز با مسئولین درمیان گذاشتند.


اشتراک گذاری