فرماندار البرز:

آگاهی رسانی به نسل جوان رسالت اصلی یوم الله ۱۳ آبان است

  • 04 Nov 2023
  • شناسه مطلب: 1140466
  • تعداد بازدید : 642

فرماندار البرز گفت: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در دیدار اخیر خود با دانش آموزان نسبت به افزایش آگاهی و ارائه تحلیل توسط جوانان تأکید داشتند؛ لذا آگاهی رسانی به نسل جوان، به ویژه دانش آموزان و دانشجویان رسالت اصلی یوم الله ۱۳ آبان است.

مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز، در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و روز دانش آموز و همچنین روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: ۱۳ آبان‌ماه به ‌عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است و مردم فهمیم ایران اسلامی با شور آمیخته با شعور در اجتماعات و راهپیمایی‌ها در سراسر کشور حضور یافته و استکبارستیزی، آزاده‌خواهی، انزجار از مستکبران و جنایتکاران عالم را فریاد می‌زنند.

وی افزود: یوم‌الله ۱۳ آبان سالروز سه رويداد تاريخی تبعيد حضرت امام خميني (ره) در سال ۴۲، شهادت دانش آموزان توسط رژيم طاغوت در سال ۵۷ و تسخير لانه جاسوسی استكبار جهانی به دست دانشجويان پيرو خط امام درسال ۵۸ می‌باشد که نشانگر چشم داشت دشمن به خاک ایران است، که هر بار با هوشیاری جوانان ایرانی با شکست مواجه گردیده است؛ این هوشیاری همچنان نیز ادامه دارد.

غفوری اضافه کرد: شعار مرگ بر آمریکا یک خط مشیء است و در واقع بانگ رسای مرگ بر همه زشتی‌ها و پلیدی‌ها است و مقابله با ظلم و حمایت مظلومین است که با انقلاب اسلامی ایران، این شعار طنین انداز خط فکری جمهوری اسلامی ایران گردید.

فرماندار البرز در خصوص استمرار تحرکات دشمن گفت: دشمنی و تحرکات غالباً خبیثانه‌ی استکبار جهانی از دیرباز با مردم ایران وجود داشته و تا کنون نیز ادامه دارد، لذا در این روز ، باید لایه‌های گوناگون دشمنی و دسیسه‌های استکبار جهانی برای جوانان و دانش آموزان تبیین و بررسی گردد.

مصطفی غفوری با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص آگاهی دانش آموزان گفت: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در دیدار اخیر خود با دانش آموزان نسبت به افزایش آگاهی و ارائه تحلیل توسط جوانان تأکید داشتند؛ ایشان فرمودند: "شما(دانش آموزان) باید از اصل انقلاب اسلامی، قضیه‌ی دفاع مقدس، قضایای گوناگونی که در دهه ‌۶۰ اتفاق افتاد، واگرایی‌هایی که در دهه ‌۷۰ اتفاق افتاد و حوادث گوناگونی که در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ اتفاق افتاد، تحلیل داشته باشید."، لذا آگاهی رسانی به نسل جوان، به ویژه دانش آموزان و دانشجویان رسالت اصلی یوم الله ۱۳ آبان است.

فرماندار البرز ضمن محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت: بی تردید میدان غزه، میدان حق و باطل است و جهان اسلام باید نسبت به این موضوع هوشیار باشد و در راه آزادی قدس که راه شهید والامقام سردار سلیمانی بود و حمایت از جبهه مقاومت بسیج شود.

فرماندار البرز در خاتمه ضمن تقدیر از همه شرکت کنندگان در این راهپیمایی پرشور گفت: ملت شریف ایران، یقین بدانید انقلاب اسلامی، علی رغم کینه دوزی دشمنان و بدخواهان، و زیر هدایت‌های رهبری عزیز، روز به روز بالنده‌تر خواهد شد و به پیروزی نهایی خود یعنی ایجاد تمدن بزرگ اسلامی خواهد رسید و پرچم آن به دست حضرت صاحب الامر (عج) تقدیم خواهد شد.​​​​​​​


اشتراک گذاری