فرماندار البرز:

کمیته‌ی فرهنگی تحقق شعار سال تشکیل شود

  • 11 Apr 2023
  • كود الأخبار: 324648
  • تعداد بازدید : 19

فرماندار البرز گفت: کمیته‌ی فرهنگی جهت تحقق شعار سال و تعیین وظایف تشکیل شود تا از ظرفیت فرهنگی آموزش و پرورش به نحو احسن استفاده شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان البرز،

مصطفی غفوری، فرماندار البرز، در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، در سال 1402، اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش شهرستان، در سال گذشته، زیر سایه همدلی اعضای شورا و در راستای ایجاد شرایط مطلوب برای آینده سازان کشور، تلاش ها، اقدامات مناسب و تعاملات سازنده‌ای با سایر دستگاه‌ها که همکاران اجتماعی آموزش و پرورش در این مسیر بوده اند، صورت گرفته است که امیدواریم این روند در سال جاری با جدیت و مطالبه گری بیشتری ادامه یابد.

 

وی افزود: بسیار واضح است که بحران های اقتصادی بر لایه های زیرساختی و اجتماعی کشور صدمه وارد می‌کند، مطابق تأکیدات رهبر معظم انقلاب و نام گذاری سال جدید با عنوان مهار تورم، می‌طلبد که همه دستگاه‌ها در این مسیر حرکت کنند؛ آموزش و پرورش هم می‌تواند با ایفا کردن نقش آموزشی و نهادینه کردن شاخص‌های اثر گذار در راستای حمایت از تولید و مصرف کالای داخلی در جامعه، در این حوزه گام‌های موثری بردارد.

 

غفوری اضافه کرد: در همین راستا کمیته‌ی فرهنگی جهت تحقق شعار سال و تعیین وظایف تشکیل شود تا از ظرفیت فرهنگی آموزش و پرورش به نحو احسن استفاده شود؛ همانند سال گذشته که حضور پر رنگ مجموعه آموزش و پروش و دانش آموزان، شور خاصی به رخدادهای فرهنگی شهرستان بخشید.

 

فرماندار البرز در خصوص مطالبات تأمین سرانه آموزشی شهرستان گفت: به جد مطالبات خود را پیگیری می‌کنیم، انتقادات را هم وارد می‌دانیم، باید در این زمینه اقدامات موثری صورت گیرد، همچنین با خیرین مدرسه ساز نیز تعامل بیشتری باید صورت گیرد.

 

گفتنی است در این جلسه؛ مباحث تجلیل از معلمین، برگزاری امتحانات، ساماندهی کودکان بازمانده از تحصیل و بررسی پروژه های نیمه تمام شهرستان مورد بررسی اعضای جلسه قرار گرفت.


يشارك