نشست فرماندار شهرستان البرز با جمعی از مدیران و فعالان رسانه ای و فضای مجازی در شهرستان

  • 12 May 2022
  • كود الأخبار: 326479
  • تعداد بازدید : 23

فرماندار شهرستان البرز با جمعی از مدیران و فعالان رسانه ای و فضای مجازی در شهرستان به گفتگوی صمیمانه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری البرز،

مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز در نشست صمیمانه با جمعی از مدیران و فعالان رسانه ای و فضای مجازی در شهرستان، ضمن ابراز خرسندی از حضور جامعه جوان فعالین مجازی در سطح شهرستان گفت:جایگزینی یارانه کالاهای اساسی به جای ارز ۴۲۰۰ تومانی، حمایت دولت از مردم بوده است که مستقیما" عواید این یارانه از بانک مرکزی به جیب عموم وارد شده و واسطه ها حذف شوند. 

وی بیان کرد: دولت مردمی سیزدهم می توانست حذف ارز دولتی را به سالهای بعدی موکول کند اما با علم به فشارهای موجود در جهت منافع کشور و بهبود معیشت مردم این فشارها را متحمل و اقدام نمود که قطعا این عمل به نفع منافع اقتصادی کشور و مردم است.

غفوری گفت: بعنوان نماینده دولت انقلابی و مردمی در شهرستان البرز مخالف برخی جلسات دور میزی زائد و تکراری هستم ودر بحث مشکلات تصفیه خانه شهر صنعتی البرز و نصرت آباد این موضوع را جامه عمل پوشانده و از این به بعد نیز در مجموعه فرمانداری بعنوان نهاد حاکمیتی شهرستان جهت بهبود شرایط عمومی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد و با کمک همه دغدغه مندان این مسیر را ادامه خواهیم داد.

در پایان این نشست نیز مدیران کانالها و فعالین رسانه ای هم به بیان نقطه نظرات خویش پیرامون مسائل مختلف و روز کشور پرداختند .


يشارك