فرماندار البرز:

طرح روستای پاک، باید به صورت تخصصی مورد ارزیابی قرار گیرد

  • 08 Mar 2023
  • كود الأخبار: 324941
  • تعداد بازدید : 28

فرماندار البرز گفت: باید از همه دستگاه‌ها و ادارات تقدیر کرد که هم در انجام وظایف ذاتی خود و هم در موضوعات ابتکاری در زمینه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کنند و این دغدغه در رویه فعالیت آنها می‌توان دید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان البرز،

مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان،که در روستای باورس بخش محمدیه، به عنوان محل اجرای طرح روستای پاک، و با حضور روسای ادارات و دهیار، اعضای شورا و تنی چند از معتمدین روستا برگزار گردید، اظهار داشت: طرح روستای پاک، طرحی ابتکاری در جهت هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌ها در مبارزه با مواد مخدر در مقیاس کوچکتر، جهت سنجش ظرفیت مجموعه شهرستان بود که در راستای شناسایی نقاط ضعف و قوت، و ارتقای توان اجرایی مورد برنامه ریزی قرار گرفت.

وی افزود: طرح روستای پاک، باید به صورت تخصصی و با بررسی شواهد عینی مورد ارزیابی قرار گیرد تا بتوانیم از آن به عنوان الگو در نقاط دیگر نیز استفاده کنیم.

فرماندار البرز در خصوص اقدامات فرهنگی مرتبط با حوزه اعتیاد گفت: یکی از راه‌ها و شیوه‌های مهم مبارزه با اعتیاد اقدامات فرهنگی است؛ این اقدامات زمانی اثربخش خواهد بود که محتوای آن نیز با مضمون اعتیاد، مطالعه و برنامه ریزی شده باشد، یا کانون‌های فرهنگی شکل یافته به صورت هدفمند و با شناخت صحیح و جامع در حوزه اعتیاد فعالیت کنند.

غفوری اضافه کرد: باید از ظرفیت ماه مبارک رمضان در این مسیر نهایت استفاده را کرد و بتوانیم نتایج ملموسی کسب کنیم.

 

گفتنی است؛ در این جلسه موضوعات مربوط به بستر فعالیت‌های فرهنگی، توسط غفوری فرماندار البرز، ملکی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، فلاح امینی بخشدار محمدیه، روسای ادارات و دهیار و اعضای شورا و معتمدین روستای باورس، مورد بحث و پیگیری قرار گرفت.


يشارك