به ریاست سرپرست معاونت سیاسی استانداری؛

جلسه شورای اداری شهرستان البرز برگزار شد

  • 07 May 2023
  • كود الأخبار: 324411
  • تعداد بازدید : 22

جلسه شورای اداری شهرستان البرز به ریاست عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و با حضور غفوری فرماندار البرز و تعدادی از مدیران استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان البرز،

عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی در نشست شورای اداری شهرستان البرز اظهار داشت: گفتمان دولت سیزدهم بازگشت به مردم است، اساس انقلاب اسامی بر پایه یک حرکت مردمی بوده و بنا داریم در دولت حکمرانی مردمی را با جدیت دنبال کنیم.

وی افزود: ماموریت ما بسیار سنگین تر از وظیفه اداری ماست، باید رفتار اجتماعی و تلاش های ما در قواره نظام اسلامی باشد، نباید هیچ گاه مشکلات باعث شود از حرکت بایستیم و صرفا به انجام یکسری کارهای روزمره اداری بسنده کنیم.

کاظمی اضافه کرد: سه گانه ناکارآمدی ساختاری، آیین نامه ای و بینشی صرفا با تلاش مضاعف و کار جهادی قابل حل است که باید در هماهنگی کامل سه قوه با جدیت دنبال شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان البرز اظهار داشت: این شهرستان دومین شهرستان پرجمعیت استان است که نیاز است با نگاه جدی به دنبال حل مسائل آن باشیم، عزم جدی داریم که مشکلات اصلی مردم با استفاده از تمام ظرفیت ها بدون پرداختن به حواشی در مدت زمان معقول با اولویت پیگری و حل شود.

 

 


يشارك