به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و همچنین در آستانه برگزاری انتخابات؛

جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان شهرستان البرز برگزار شد

  • 26 Feb 2024
  • كود الأخبار: 1210949
  • تعداد بازدید : 57768

به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و همچنین در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان شهرستان البرز، ویژه دانش آموزان دختر رأی اولی شهر محمدیه و مهرگان، با حضور غفوری فرماندار البرز، عباسیان رئیس آموزش و پرورش شهرستان، رضوانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهرهای الوند و محمدیه، و جمعی از مسئولین شهرستان، اساتید آموزش دهنده انتخابات در شهر محمدیه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان البرز،

مصطفی غفوری فرماندار البرز در این برنامه ضمن تبریک میلاد مبارک حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و همچنین تقدیر ویژه از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر محمدیه، آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی شهرستان، اظهار داشت: نیروی جوان، نیرویی خلاق، سازنده، تحول آفرین، پیشرو و سرمایه و پشتوانه ارزشمندی در مسیر توسعه و پیشرفت جامعه است و این قشر در طول ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با تکیه بر عزم و اراده و توان جوانی، همواره نقش آفرین و پیشگام رسیدن به موفقیت‌های بزرگ و دستاوردهای غرورآفرین در عرصه های مختلف علمی، فناوری و اجرایی بوده است.

وی افزود: هوشیاری و توانمندی نسل جوان کشور بر کسی پوشیده نیست و با توجه به نزدیکی به انتخابات و اهتمام این نسل به ویژه رأی اولی‌ها به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، زمینه ساخت یک حماسه دیگر، به ویژه در شهرستان البرز کاملاً مهیا است.

گفتنی است؛ در این جشن ضمن برگزاری‌های برنامه‌های متعدد و شاد، ، با حضور اساتید مربوطه در جمعه دانش آموزان، کارگاه محور، نسبت به تبیین، شبهه زدایی و آگاهی رسانی در حوزه اهمیت انتخابات و تأثیرات مشارکت مردم در پیشبرد اهداف کشور و همچنین تشریح قوانین مربوط به انتخابات و نمایندگان مجلس، اقدام گردید که با استقبال چشمگیر دانش آموزان رأی اولی همراه بود. ​​​​​​​

همچنین در این مراسم تعدادی از دانش آموزان، نکات خود را در خصوص اهمیت انتخابات بیان داشتند.


يشارك